Faturalıya geçip 19.99'luk bir tarife almıştım. 2 yık boyunca onu 25 veya 27 olarak ödedim. Ailecek aynı tarifeye geçmiştik ve bir tek babam bu tutarı bizden daha az ödedi. Daha sonra bu yıl tarifemi tekrar edip etmeyeceğimi sorduklarında 25 TL'ye bi tarifeye geçtim.Sesimizin kaydedildiğini belirterek tekrar tekrar sordum 25den fazla asla ödemeyeceğimi söylediler. Nereden güvendiysem tamam dedim. Şimdiki faturam 32 TL. İnanılmazlar gerçekten. Telefonla 3 4 kere aradım her seferinde ya geri döneceğiz dediler ya da şubelerimize gidin dediler. Şubeye gidince de telefonla arayın diyorlar. Artık hattımı değiştirmek istiyorum. Hatanızı üstlenin ve tarifemi iptal edin.
Yorum Gönder