Sultanbeyli aft Avrasya Telekom Vodafone bayiinden 11.02.2017 tarihinde sevgililer gününe özel bayiden o gün Samsung j5 2016 marka telefon aldım afiş falan aşmışlardı ilgimi çekti bayiye girdim sordum sevgililer gününe özel kampanya yaptık dediler cazip geldi satıcı bayi ile sözleşme yaptığımda telefonun toplam ücreti 720 TL aylık 30 TL olduğunu söylediler ve buna ek 39 TL'lik faturalı tarife yaptı bayi yani bana söylenen 69 TL aylık gelecek dendi 30+39=69 buna binaen 24 aya kadar olan sözleşme imzaladım ve bana 11.03.2017 bir ay sonra gelen fatura 95 TL ve bayiye başvurdum hemen bayiden verilen cevap 95 ödeyin ne olacak cevabını aldım müşteri hizmetlerini aradım bayi yanlış bilgilendirmiş deyip kayıt aldık dediler ama sonuç çıkmadı ve Vodafone genel müdürlüğe yazı yazdım oradan da sonuç bekleniyor bayiden sözleşme mi istedim vermedi Tüketici haklarına gideceğim.
Yorum Gönder