Ben böyle kalitesiz şirket görmedim arkadaş. Adamlar yıldız futbolcuyu oynatıyorlar reklamda ama gel gelelim millete sunduğu hizmet çok kötü. Hattı taşıdık bin pişmanlık yaşadık tekrar geçiş süresi var bir de. O kadar form doldur yok adamlar mekana gelip tespit yapıyorlar tamam halledeceğiz diyorlar gene yok. Reklama güzel para yatırıyorlar ama hizmet veremiyorlar daha doğru düzgün. Bu kadar para harcayana kadar 100 tane fazla baz istasyonu kursaydınız en iyi şirket gene olurdunuz.
Yorum Gönder