İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Paket fiyatımdan Fazla Geliyor.

Paketim 25 TL olmasına rağmen, her paket değişiminde sesli birebir hiçbir yere üyelik yapılmaması talimatı vermeme rağmen Vodafone kendi kafasına göre sağ sola abone edip 80 -90 TL'lik faturalar gönderiyor. 1 yılda 300 TL alması gerekirken, 3 fatura yazıp 300 TL'yi 3 ayda alıp geri kalan 9 ayda da 225 TL alıp faturamı 500 600 TL'ye tekamül ettiriyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget