Paketim 25 TL olmasına rağmen, her paket değişiminde sesli birebir hiçbir yere üyelik yapılmaması talimatı vermeme rağmen Vodafone kendi kafasına göre sağ sola abone edip 80 -90 TL'lik faturalar gönderiyor. 1 yılda 300 TL alması gerekirken, 3 fatura yazıp 300 TL'yi 3 ayda alıp geri kalan 9 ayda da 225 TL alıp faturamı 500 600 TL'ye tekamül ettiriyor.
Yorum Gönder