Beş gün önce Kasım dahil internet borçlarımızı sizin sisteminizden abone numarası ve şifremizle girip ödedim. Para kartımızdan çıktı. Daha sonra açılmadı sizi aradım. Ertesi gün gene açılmadı'' sizi aradık düzeltiyoruz'' dediniz. Birkaç saatliğine çalıştı ama sonraki gün gelince gene internet yok. Yine aradık yine açıldı. Ama bir sonraki güne gene aynı hatayı verdi. Her sabah Fc Oto isimli hattımıza bağlandığımda'' borcunuzdan dolayı kapalı ''diyor. Her sorduğum personel de farklı bir meblağ söylüyor. Ben 449 lira ödedim, o gün sizin arkadaşlar 330 lira borcunuz var dediler, bir sonraki gün 430 lira borcunuz var dediler.
Yorum Gönder