2014 yılında çalışırken kursa kayıt oldum. Kurs başlayınca biz sizi arayacağız dediler, ama hiç arayan soran olmadı. Ben aradığım da ise ''biz size haber vereceğiz ''deyip oyaladılar. Sonra ben işten çıktıktan sonra maddi durumlardan dolayı iptal etmek istediğimi söyledim ''olmaz'' dediler. Kaç kere dilekçe verdiğim halde, hep borcunuz var diye mesaj attılar. Şimdi avukata vereceklermiş. İstedikleri yere versinler, ben gerekli yerlere gidip şikayet edeceğim. Böyle bir kurs yeri olamaz. Çok sorumsuz ve ilgisiz bir yer.
Yorum Gönder