İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Otomatik Ödemeyi İptal Etmeme Aynı Faturayı 2 Kez Ödedim.

Vodafone Otomatik Ödemeyi İptal Etmeme Aynı Faturayı 2 Kez Ödedim.

Vodafone hattım otomatik ödemede olmasına rağmen Şubat ayında mesaj geldi borcunuzu ödeyin diye. Bende aradım otomatik ödeme talimatım var hattın kesilmeyecek dedi. Ayın 13 de hattın kesildi aradım arıza olduğu bu ay elden yatırmam gerektiği söylendi. Bende otomatik ödemeyi iptal edip bankaya verdim lakin son 2 faturamı hem banka hem Vodafone kesti. Aradım mağduriyeti bildirmeme rağmen sorun çözemedikleri gibi defalarca aradım döneceklerini söyleyip dönmediler. 5 ayda inşallah sözleşmem bitiyor ve ekstrayı fotoğrafını internetten mail attım 2 kere ödediğim faturanın nesini anlamıyorlar ya da işlerine gelmiyor kayıt yapılıyor sözde tarihler ve kayıt bende de var bankadaki talimatı iptal ettim ödemezlerse tüketici haklarına başvuracağım. Sorun çözülmediği gibi hem çok bekletiyor hem de sürekli aktarıyorlar. Böyle yaparak nasıl insanlara iyi hizmetten bahsedip utanmadan reklam yapıyorlar.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget