Geçen hafta Nike Ankara Optimum şubesinden aldığım ayakkabının bir kez giydiğim zaman dikişleri attı. Ayakkabıyı şubeye götürdüğüm zaman kullanıcı hatası olduğu iddia edilerek ayakkabı değiştirilmedi. Kullanıcı hatası falan yok çünkü top oynamış olsam dahi sağ ayağımı kullanıyorum. Ne hikmetse sol ayakkabının dikişleri atıyor. Nike markasına ait bir ayakkabının tek sefer kullanıldığında dikişlerinin atmaması gerekirdi. Ya bu ayakkabı orijinal değil ya bu şube çok ilgisiz çözemedim.
Yorum Gönder