İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fatura Bedelinin Kaldırılması.

Vodafone Fatura Bedelinin Kaldırılması.

Kendi onayım olmadan Ocak ayı 2017 tarihinde faturasız hattan faturalı hatta Vodafone tarafından geçiş sağlanmış ve bunun üzerine bu durumu bana gelen mesajlardan öğrendim. Üstelik 1 yılda sözleşme yapılmış kesinlikle onayım ve imzam olmadan bu işlem yapılmış. Müşteri hizmetlerini aradığımda ilgilenilmedi geçen aydan 334 TL fatura gelmiş bu ücreti ödemek istemediğimi buradan söyleyip şikayette bulunmuştum. Sadece faturalı hattımı faturasıza çevirmişler fatura bedelini kaldırmamışlar. Bugün gelen mesajda 440,50 TL fatura bedeli ve ödenmediği halde faiz işleneceği yazıyor. Ben bu fatura bedelini kesinlikle ödemek istemiyorum sonuçta benim imzam ve onayım olmadan faturasız hattan faturalıya geçiş sağlanmış. Fatura bedelinin kaldırılmasını istiyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget