İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Kötü Bir Firmadır.

Vodafone Net Kötü Bir Firmadır.

Her gün internetim kesiliyor en az 6 kere gün içinde. 2 kişi zor bağlanıyor ekipleri geliyor sorunu çözemeden gidiyor. 10 dakikada bir bilerek yapar gibi interneti kesiyorlar. Reklamlarına baktığınızda dünya markası gibi gösteriyorlar kendilerini. Ama fatura gününde aramasını biliyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget