İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom'da Ki Altyapı Yetersizliği

Türk Telekom'da Ki Altyapı Yetersizliği

5 ay önce yeni yapılmış bir binaya taşındım. İnternetimi nakil aldırmak istediğimde bulunduğum sokakta altyapı olmadığı, dilekçe vermem gerektiği söylendi. Müdürlüğe gidip başvuru yaptım. Apartman sakinleri olarak da toplu bir dilekçe verdik. Durumdan ev sahibini de bilgilendirdik. 5 ay boyunca sokağa altyapı gelmesini bekledik sonunda geçen günlerde eve internet geldi hemen modemi bilgisayara bağlayıp açtım modem kurulumu için çalışanların gelmesi gerekiyormuş. Ertesi gün saat 8:30-1:30 arasında geleceklerini söylediler. Sonuç yine sorumsuzluk yine umursamazlık. Günün akşamında arayıp ertesi gün için tekrar randevu aldım aynı saatte ertesi gün tekrar gelmediler. Akşamında tekrar müşteri hizmetlerini aradım 48 saat içinde geleceklerini modeminizi kapatmamamızı söylediler. Türk Telekom'un her konudaki bu yetersizliğine bir çözüm gelmeli.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget