Uzun süredir Avea faturasız hat kullanıcısıyım. Bu ay da tarifemin güncellenmesi için 20 TL yükledim. Ancak, devlete ödenen telsiz bedelinin kesilmesi ile tarifeme yetecek lira olmadığından, ikinci kez 15 yükleme yaptım. Tarifem uzun süre güncellenmeyince, lira sorguladım. 0,38 kuruş görünüyordu. Derhal, Avea müşteri hizmetlerini aradım. Bana verilen cevap, "internetiniz açık kalmış". Şeklindeydi. Oysa 2 gündür yoğunluktan elime telefon bile alamadım. Daha önce T*** ve V*** kullandım. Hiç böyle bir olaya şahit olmadım. Resim video müzik ya da sosyal hiçbir ağa bağlanmadığım halde. Cep telefonumdan da data kullanmadığımı gördüğüm halde, mağdur edildim. Sorumsuz şirket, vurdumduymaz müşteri temsilcisi. Bir daha Avea asla. Eşimi de Avea'lı yapacaktım. Ama ben V**'ye geçeceğim.
Yorum Gönder