Faturalarımı ödediğim bankayla kaynaklanan bir sorundan dolayı Aralık 2016 da 2 kez aynı faturayı ödedim. Vodafone Net müşteri hizmetleri ile görüştüğümde bana 44 lira fazla ödeme yaptığım alacaklı durumda olduğum ocak ayındaki kesilecek faturamdan düşüleceği bildirildi. Ocak faturamda düzelmedi tekrar aradığımda Şubat ayında düşüleceği söylendi. Şubat faturası çıktığında yine düşüş gerçekleşmedi. Aradığımda Jetfatura.com üzerinden veya sesli yanıt sisteminden ödeme yaparsam düşülerek ödeme yapılacağı söylendi. Dediklerini yaptım ama yine o parayı kestiler. Tekrar aradığımda işlem başlattıklarını Mart ayında kesin olarak düzeleceğini söylediler. Tabi ki bu seferde düzeltme olmadığı gibi yine aynı teraneleri anlatıp sesli yanıt sisteminden ödeme yapmamı alacaklı olduğum miktarın düşülerek ödeme gerçekleşeceğini söylediler. Sonuç yine hüsran oldu.
Yorum Gönder