İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 'dan Alınan Cihaz Arızası, Şikayetçiyim

Vodafone İstanbul/Silivri bayisinden faturaya yansıtmalı Samsung A7 2016 markalı telefon aldım. Aldıktan 6-7 ay sonra bataryası şişti. Servise göndereceğim sırada telefonun sol alt köşesini yanlışlıkla çarparak hafif çatlattım. Aldığım Vodafone bayisine bataryası için garantiye göndermelerini istedim. Camı için bir tamir istemediğimi, garanti kapsamında sadece bataryasının değiştirilmesini istedim. Beni servisten aradılar ve kullanıcı hatası diyerek hem cam hem batarya için ücret talep ettiler ve garanti kapsamı dışında gösterdiler. Ben camın tamirini istemediğimi ve bataryasının şişmesinin benim suçum olmadığını söyledim. Ücreti vermediğim için telefonu tamir etmeden geri gönderdiler. Bu sorundan dolayı dava açacağımı belirtirim. T***, v*** gibi mağazalardan aldığımız cihazlarda bu tür mağduriyet yaşamıyorken GSM operatörlerinde bu sorunu yaşamak isimlerini lekeliyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget