Geçtiğimiz ay Vodafone FreeZone geçtim bana taahhüt edilen kampanyaya ikinci ayda yine geçemedim. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım resmen yalan söylüyorlar, biz size geri dönüş yapacağız deniliyor ama kimse aramıyor ve mağdur olan yine biz oluyoruz.
Yorum Gönder