İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Erdem Hastanesi İlgisiz Doktorlar

Cuma günü rahatsızlandım. Erdem Hastanesi Bağcılar şubesi ne ambulans ile götürüldüm. Acilde bulunan doktor muayene öncesinde önce yakınıma kayıt yaptırın sonra işlemleri yapalım dedi. Ben orada ağrıdan ölürken bey efendi böylesini uygun görmüş. Tahlil yaptıracağını söyledi. Bende kendisine 1 hafta öncesinde yaptırdığım tahlilde bir şey çıkmadığını ilettim. Ona rağmen yaptırdı. Sonrasında yaptığı yorumu sizinle de paylaşım beraber gülelim. Tahlillerin net olmadığını bulunduğum özel durum sebebiyle net bir şey söyleyemeyeceğini iletti. Şaka gibi! O zaman neden tahlil yaptık ki. Cevap çok basit değil mi. Para para para... Şirketimiz ile özel anlaşmalı olan bu hastaneyi. Şirketimizde ki ekiplerimiz ile de paylaşarak sözleşmemizin fesih edilmesi için elimden geleni yapacağımı belirtmek isterim. Ben tavsiye etmiyorum. Yolunuz düşerse yolunuzu değiştirin.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget