Geçen sene aldığım iPhone 6 model cihazım şarjı dolu ilken bir anda kapanıyor ve şarja takmadan açılmıyordu. Firmadan randevu almak büyük problem. Milyonlarca cihaz satan firmanın hizmet noktası çok az. Bir AVM'de sıra usulü hizmet veren bir ofiste, uzun süre sıra bekledikten sonra batarya ve pil değişiminin garanti kapsamında yapılabileceğini söylediler. Yalnız cihazın ekranı çatlak olduğundan onu da değiştirmeleri gerektiğini söyleyip, 600 TL gibi bir bedel talep ettiler. Ekran fiyatı oldukça yüksek. Bu bedeli şu an ödemek istemediğimi, cihazı bu ekranla kullanmaya devam edeceğimi söylediğimde; bataryaya ekranı kaldırarak ulaşabildiklerinden yapamayacaklarını söylüyorlar. Konuyla ilgili Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi, bunun için bana işlemi yapmama gerekçelerini bildirir bir yazı vermelerini istediğimde, e-randevu almamı isteyerek başından savdılar. Kırk katır mı kırk satır mı kabilinden.
Yorum Gönder