Vodafone Fahiş Fatura Gönderdi, Müşteri Hizmetlerine Ulaşamıyorum 60 TL'ye tarifem olmasına rağmen 111 TL fatura geldi. Vodafone'u aradığımda müşteri temsilcisine bağlanmak için 1'e basın deyip, 1'e bastığımda eksik veya hatalı tuşladınız uyarısı vermekte. Tiny 11:03:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Şikayetler Vodafone
Yorum Gönder