İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fahiş Fatura Gönderdi, Müşteri Hizmetlerine Ulaşamıyorum

Vodafone Fahiş Fatura Gönderdi, Müşteri Hizmetlerine Ulaşamıyorum

60 TL'ye tarifem olmasına rağmen 111 TL fatura geldi. Vodafone'u aradığımda müşteri temsilcisine bağlanmak için 1'e basın deyip, 1'e bastığımda eksik veya hatalı tuşladınız uyarısı vermekte.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget