Aydın Büyükşehir Belediyesi otogarında tuvalet ücreti olarak 1.5 TL alınmaktadır. Daha önce 1 TL olan ücretin yüzde elli zamlanması vatandaş açıcısından aşırı derecede fazladır. Doğrudan belediye işletmiyorsa da kiraya verdiği ve vatandaşın temel ihtiyaçları için kullandığı yer ve hizmetlerden belediye doğrudan sorumludur. Modern belediyelerde tuvaletler tamamen ücretsizken, bu yapılan vatandaşa haksızlıktır.
Yorum Gönder