Yaklaşık 16-17 senedir Türk Telekom mobil kullanıcısıyım; ben ilk kullanmaya başladığımda GSM operatörünün ismi Aycell idi. Sene 2000 civarı başladım bu GSM operatörünü kullanmaya, o zamanlar yaşım küçük olduğu için babamın adına kayıtlı başka bir numarayı kullanıyordum. 2014 yılına kadar da kullanmaya devam ettim daha sonra şu an kullandığım ve kendi adıma kayıtlı aynı GSM'e ait başka bir numaraya geçtim. Bugün mevcut tarifemde değişiklik yapmak üzere müşteri hizmetlerini aradım, internet sitelerinde mevcut reklamı yapılan avantajlı tarifelere geçmek isteğimi ilettim ancak hangi tarifeyi söylediysem; ya numara taşıma yoluyla gelenlere ya faturasızdan faturalıya geçenlere özgü olduğu ya da kampanyanın bittiği cevabını aldım. Bu durumda kendimi çok affedersiniz ama saf yerine konulmuş hissediyorum. 16-17 yıllık müşteriyim ancak diğer operatör müşterileri benden daha avantajlı?
Yorum Gönder