Vodafone Yanımda uygulaması ne zaman kontörüm bitse ek paket almaya çalıştığımda dakikalarca uğraştırıyor. Bu sefer 4.12 gibi bir bakiyem vardı ve 2 TL'den günlük internet almayı planladım ve ama yine 40 dakika uğraştım, defalarca reset attım uygulamada güncel, sonunda 1 TL bakiyemden çekti haksız yere ve 2 TL karşılığında günlük 150 MB aldım ama bakiyemde 1.12 TL kaldı ve 2.kez 2 TL 100 MB alacaktım alamayacağım. Her pazartesi Nevar'dan verdiği 250 MB bana ama eşim mobil veri değil Wi-Fi kullandığı için ona sürpriz olarak 500 MB veriyorlar yani kullanmayacağını biliyorlar ve sürekli böyle sistem işliyor ama ben sürekli kullandığım için 250 MB veriyorsunuz. Defalarca yanımda uygulaması yanlış bakiye gösterdiğinden yanlış paketler almak zorunda kaldım faturalıya geçtim yüzlerce TL alındı. Acil bir el atılması lazım yoksa daha çok müşteri kaybedeceksiniz.
Yorum Gönder