Çocuk parkı yanında büyük çukur! Gecen aylarda İSKİ gelip evimizin ön (Tarabyaüstü'nde) tarafında çocuk parkı yanında (Muhtar Aşık Pervani Parkı) kuyu kazıp bir çalışma yaptı. Geçen hafta yolda çökme olunca üstüne zift dökülerek gidilmiş. 1 saat sonra zift çöküp koca çukur ortaya çıktı. 2- 3 çocuğun içine düşebileceği büyüklükte bir çukur. Üstü ziftle duran henüz çökmemiş 1 metre daha var. 153'ü arayıp şikayet kaydı açtırdık. Maille incelendiği bilgisi geldi. Her gün arayıp durumun önemi ve tehlikesini bildiriyoruz. İnceleniyor deniyor. Lütfen bir yetkili ilgilenmez mi? Araba veya insan düşebilir. (15452379 kayıt No.) Fotoğrafları da ayrıca paylaşacağım.
Yorum Gönder