İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Karaca Giyim ve Ürününe Sahip Çıkmaması.

Karaca Giyim ve Ürününe Sahip Çıkmaması.

Karaca'dan kuş tüyü şişme bir mont aldım. Mont daha ilk giyimden itibaren her tarafından içindeki tüyleri atıyor. Hiçbir kıyafetimi giyemiyorum her tarafım tüy oluyor. Aldığım mağazaya götürdüğümde tam 4 kez incelemeye göndermek istedim ancak 4. gidişimde incelemeye göndermeyi kabul ettiler. Oradan gelen sonuçta da tüy döker bir şey yok yazıyordu. Hiçbir şişme montumda böylesine aşırı bir tüy atma olmadı. Tavuk gibi oluyorum giyip çıkarınca ve adamların mühendisleri incelemiş! Bir kere üstüne giyip çıkarsa anlardı oysa ki o kadar incelemeye ne gerek var!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget