Vodafone Vodem kullanıcısıyım ve bir nedenden dolayı sim kartım kitlendi (kartın üzerindeki puk1 doğru girmeme rağmen) yardım için müşteri temsilcisine ulaşmaya çalıştım sistem bana kapalı olan hattımdan SMS atıp şifrenizi almamı söyleyince farklı yollardan o ulaşılmaz müşteri hizmetlerine ulaşmayı başardım ilki hatta 10 dakika bekletti başka bir yere bağlamak için kapattım. Yine aradım bu sefer beni kablolu Vodemnet'e bağladı. Oradaki çalışan her şeyden habersiz en son bağladığı müşteri temsilcisi bana durumu izah etti. Şimdi soruyorum neden bütün müşteri temsilcileri aynı bilgiye sahip değiller de sırf 1.5 saatimi ve zamanımı harcadılar. Sırf müşteri temsilcileri yüzünden hattımı iptal ettiğimi de ekleyim. Bir daha Vodafone ne kullanırım ne de tavsiye ederim.
Yorum Gönder