TTNET'e 9**** numarası ile yaptığım şikayet hiç olumlu cevap vermediler. 2 ay önce kapattığı internet ve ona bağlı ev telefonumla ilgili haksız ve fazladan fatura benden tahsil ettiler. Benim evimde kurulum modem vardı. Kurulum yapmadan benden 75 TL. Haksız ve olmayan kurulum ücreti aldılar. Ayrıca ben 70 yasındayım. Bana açıklama yapmadan 2 yıllık taahhüt uyguladıkları. Ben onlara güvenim. Önce yazıları uzun olan sözleşmeyi bana açıklamadan imzalattılar. Normal yani eski taahhüt doldu. Kapattım. Bana haksız yere ceza kestiler. Hakkımı hem mahkemede ve hem de ahirette sebep olanlardan alacağım. Sizden istirham im bu mağduriyetimin giderilmesi için gereken işlemlerin yapılmasını saygıyla arz ederim.
Yorum Gönder