TTNET abonesiydim. Bana yanlış tarife uygulamaları sebebi ile başvurumdan itibaren 10 gün içinde iptal gerçekleştirdim. Tarafıma 310 TL fatura çıkardılar üstelik modem almadığım halde modem ücreti talep ettiler. Tüketici Hakem Heyetine başvurdum ve kazandım. Üstelik dosya masraflarını da Türk Telekom'un ödemesine hükmedildi. Sonra utanmadan bana borcunuzu ödediğiniz için teşekkürler diye mesaj attılar. Ben ödemedim ki hakem heyetini kaybettiler.
Yorum Gönder