Aylardır arayanlar ulaşamıyor. 3-5 kere başka telefondan kendimi arıyorum aradığınız kişiye ulaşılamıyor mesajı duyuyorum. Müşteri hizmetlerini de aradım birkaç kere ama çözüm bulamadılar. Sağlıkta çalışıyorum acil durumlarda kurumdan aranınca ulaşılmam gerekiyor ama arayan hiç kimse ulaşamıyor. Bu hat yüzünden bu hat yüzünden tutanak yedim ya. Tam bir fiyasko. Mahkemeye vereceğim sonunda. Çözüm bulun suna. Banka uygulamalarım yüzünden numarayı da taşımak istemiyorum. Çözüm bulunmazsa hem hattımı taşıyacağım hem de mahkemeye vereceğim sizi. Bir çözüm bulun deli ettiniz beni ya.
Yorum Gönder