05/03/2017 saat 11:12'de 3520 numarasından Video Plus uygulamasına üyeliğimin devamını isteyip istemediğime dair bilgi mesajı geldi. Böyle bir numaraya ne üye oldum ne de mesaj attım telefon faturama 56 TL'lik önceki ay içinde 14 TL'lik ücret yansıtılmış. Detaylı fatura incelemesi yaptığımda 5 Şubat 02; 00'de 3520 'ye bilgim dışında üye yapılmışım ve 14 TL yansıtılmış üzerine 11,15,18 Şubat son olarak da 4 Mart'ta 9.78 TL'lik ücretler yansıtılmış.Müşteri hizmetlerini aradığımda hiç oralı olunmadı ve 216 474 02 00 ve 546 354 54 45 numaralar verildi ve hiçbir irtibat sağlayamadım. Sözde üyelik iptali yapıldı ondan bile emin değilim. Şimdi soruyorum, sınırsız internetinin 50 TL olduğu birinin 56 TL'lik bir uygulamayı kendi isteği ile kullanmak istemesi ne kadar mantıklı ,kim kendi rızası ile bu uygulamayı kabul eder? Vodafone müşterilerinin haklarını bu şekilde mi koruyor?
Yorum Gönder