Benim bu günüm hiç iyi değil ben bir saat önce direksiyon sınavıma girdim ve park yaparken tekerleğimin kaldırıma çarpması durumundan arabadan indirildim ve sınavdan kaldım bu işin gerçeklik payı nerede? Siz arabanızı eğer kendiniz sürüyorsanız şoförünüz yoksa hiç mi kaldırıma değmiyor? Dubalara çarpmadım. Kaldırım tekerleğime zarar verir sadece araba benim tekerlek benim bu uygulamanın manasızlığını şikayet ediyorum. Üstelik tek seferde park etme hakkın var gibi psikolojik baskı da insanların birçoğunun bu sınavda başarısız olmasına neden oluyor. Hayır ehliyet mi alıyoruz ameliyat mı yapıyoruz? Tekerimin kaldırıma çarpmasıyla hayati tehlike oluşturacak ne gibi bir durum olabilir? Sürücülük, ehliyet sahipliği, kaza riski oranı azaltılması arka tekerleğimin kaldırıma çarpmasıyla ilgisiz. Bu ülkenin genç bir vatandaşı olarak şikayetimin dikkate alınmasını istiyorum.
Yorum Gönder