İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yanımda Uygulamasından Kazandığım Sinema Biletini Kullanamıyorum

27.02.2017 tarihinde Vodafone Yanımda uygulamasından kazandığım bedava sinema biletini kullanmak için Özdilek AVM'de ki sinemaya gittiğimde bir aydır süren Vodafone sisteminden kaynaklanan bir sorun olduğunu ve kullanamayacağımı belirttiler. AVM içerisindeki Vodafone merkezine gittim ve yapacakları bir şey olmadığını, bir aydır sorunun devam ettiğini söylediler. Madem bu hediyeyi kullanamıyoruz neden bize bunu hediye olarak veriyorsunuz bu göz boyamak için yapılıyor sanırım hediye veriliyor fakat kullanılmıyor ben sırf bedava biletim var diye sinema saatini bekledim. Bir aydır bu sorunu koskoca Vodafone çözemiyor ise bu açıklanamaz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget