Babam Şubat ayında vefat etti. Bu sebeple cep telefonunu kapattırmak istedik. Türk Telekom bize yüksek miktarda cayma bedeli ödeyeceğimizi söyledi. Bunu kabul etmeyip Bilgi Teknolojileri Kurumuna şikayette bulunduk. Ama sonuç alamadık. Son gelen fatura 145,70 lira. Vefat dolayısıyla bir şirket nasıl cayma bedeli alabilir? Keyfimizden mi telefon numarasını iptal ediyoruz?
Yorum Gönder