İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 'un Vefat Sonrası Cayma Bedeli İstemesi

Türk Telekom 'un Vefat Sonrası Cayma Bedeli İstemesi

Babam Şubat ayında vefat etti. Bu sebeple cep telefonunu kapattırmak istedik. Türk Telekom bize yüksek miktarda cayma bedeli ödeyeceğimizi söyledi. Bunu kabul etmeyip Bilgi Teknolojileri Kurumuna şikayette bulunduk. Ama sonuç alamadık. Son gelen fatura 145,70 lira. Vefat dolayısıyla bir şirket nasıl cayma bedeli alabilir? Keyfimizden mi telefon numarasını iptal ediyoruz?

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget