Türk Telekom'dan internet hizmeti aldım. Binanın altyapısı TTNET olduğu için mecburiyetten aldım yoksa kesinlikle uzak durduğum bir firma. İnterneti başvurudan bir hafta sonra bağladılar ancak. Bağlandı bir hafta kullanmadım internet gitti. Durumu bildirdim 48 saat içinde çözülecek dediler. Dört gün oldu internet yok. Bana dönüp durum hakkında bilgi veren yok. Müşteri hizmetleri çalışma devam ediyor diye geçiştiriyor. Kardeşim ben İnternete giremeyeceksem niye fatura ödüyorum. Böyle saçmalık mı olur. Evde internet olsun dedik hala telefon interneti kullanıyoruz. Şikayetçiyim hizmetlerinden de müşteri desteğinden de.
Yorum Gönder