Tivibu uydu süper paket üyesiyim, hani şu sözde her şey dahil paket, ancak devamlı sorun yaşıyorum, ücretli kanalları görüntülenmiyor, sorunun çanak ve kablolarda olduğu söylendi ancak ücretsiz kanallar gayet net izleniyor, görüşmelerde farklı bir sistem uydu falan diyor ancak üye olurken Teledünya (türksat) üzerinden yayın yapıyoruz demiştiniz. Ben iki güne bir kanalları izleyemiyorum diye sizle mi uğraşacağım, topu topu 3 aylık üyenizim ben arızanızla uğraşacaksam kapatırım cihazınızı atarım köşeye, kullanmadığım cihazınızın fatura bedeli için aradığınızda tüketici hakem heyetinde alırsınız soluğu. Ayıptır ya, sakin ha 4445375 arayın falan demeyin ben bıktım 15 dakika bekleyip müşteri temsilcinizin cevap vermeden kapatmasından, şikayetimi okuyan arkadaşlar benim derdime çözüm bulunmazsa cihazın fişini çekip atacağım kenara, nasıl olsa ararlar fatura diye.
Yorum Gönder