TTNET denen firmanın vasıfsız elemanlarının önerdiği tarife de farklı bir modem kullanılması gerektiğini söylemediği için 3 gündür net yok! Daha da geçiştirecek gibiler. Geçiş iptalini de lütfederlerse yapacaklar inşallah. Siz siz olun hızlı bir tarifeye geçerken aynı modemle mi kullanacağız bu neti diye sorun. Yoksa şirketin umurumda değil sizin mağdur olmamız!
Yorum Gönder