İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Gelen Fatura Ödediğim Faturanın Yüzde Elli Fazla.

Vodafone Gelen Fatura Ödediğim Faturanın Yüzde Elli Fazla.

Trakya Vodafone bayisine başvurdum paketimi değiştirmemi istedim. İşlem başarısızmış gelen mesajlar üzerine tekrar gittim işlem yarım kalmış iptal edemedi. Zaman kaybı ve para kaybına uğradım müşteri temsilcisine telefon ettim ve paketimi değiştirdiler ama bu ay gelen fatura ödediğim faturanın yüzde elli fazla. Hem para hem zaman kaybı na uğradım.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget