İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tivibu Hiç Yardımcı Olmadı.

Beni Tivibu 'dan arayıp d*** ile taahhüdünüz bitti deyip Tivibu abonesi yaptılar. Sonra öğrendim ki d*** aboneliğimin bitmesine 4 ay kalmış. Dolayısı ile 4 ay daha kullanmadığım halde D***'nin faturasını ödemek zorundayım. Tivibu ile görüştüm ve bana sizi bir bayi aramış biz aramadık dediler. Şef Telekom diye bir bayi bu. Kendilerini aradım ama d*** aboneliğimin bittiğini söylememişizdir, siz uzattınız mı aboneliğinizi dediler. Bilmiyorsa neden bana taahhütünüz bitti dediler? Tivibu da hiç yardımcı olmadı, kendi acentesi ama gidin onlarla konuşun biz buradan kayıt dinleyemiyoruz, bir şey yapamayız dediler. Tivibu' dan ve Şef Telekom'dan şikayetçiyim ve bu işin üzerine ne olursa olsun gideceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget