01.03.2017 tarihinde kendime göre epey yüklü bir miktar ödeyerek internet yoğun olduğum için internet mağazasından yaptığım alışveriş, aynı gün kargo için tarafımdan ayrıca fazla para ödenerek teslim edildi. Son derece uygunsuz bir paketleme, içinde üstünde lekeler olan ürünü görünce çok şaşırdım. Gerçekten özensizliğe inanamıyorum. Poşet bile yok kutu içinde, dev gibi bir karton kutuya sığdırılmış, lekeli ürün. Yazık, firmanın bu tutumundan şikayetçiyim.
Yorum Gönder