17 sedir sigortalı çalışıyor primler en üstün ödeniyor ama son 5-6 aydır iş bulamadığımdan ailemi geçindirmek için asgari ücretten çalıştım bugüne kadar işsizlik parasına hiç başvurma gereği bulmadım. Ama iş imkanları zor olduğundan işsizlik parasına başvurdum. Bana bağlanan ücret 675 TL gibi komik bir rakam bunun suçlusu ben miyim bunun değişmesini istiyorum. Benim hayatımda ilk defa devletimize işimiz düştü. Benim bu devlete 17 senedir hiçbir şey vermemişim demek ki Suriyeliler kadar değerinin yokmuş. Bu devlete bir an önce bunun düzeltilmesini istiyorum.
Yorum Gönder