Türk Telekom Tivibu hizmetiyle ilgili şikayetim var. Yaklaşık 2 aydır Tivibu'nun sunduğu hiçbir hizmetten faydalanamıyoruz. Hep bir güncelleme var hep bir iyileştirme var arıza kaydı oluşturacağız onu bile alamıyorlar kendi sistemimizde güncelleme var arıza kaydını alamıyorum diyor bana telefonda 4 gün TV siz kalmak evde çoluk çocuk he bu arada 3 kere kutu değişti 10 kere adamlar geldi eve 20 kere telefonla arayarak yok modemin fişini çekin yok Tivibu'nun fişini çekin bıktım artık ya bağlattığım güne her yerde iyileştirme çalışması hizmet vermeden bir sürü insandan para alıyorsunuz ve artık şu güncellemeleriniz bitsin bıktık artık bıktık. Bunlar bedava para alıyorlar hizmet sıfır.
Yorum Gönder