10/02/2017 tarihinde saat 17:46 'da KVK Ankara Kızılay Mah. Fevzi Çakmak Mah. 1 Sokakta ki adrese Sony Xperia Z3 marka telefonumu aynı kronik hata (ekran kalması ve sararması) 'dan dolayı teslim ettim. Xperia destek hattına şikayet dosyası oluşturdum. 2 hafta sonra bugün bana ulaşıldı. Telefonun onarıldığını ve servisten alınmasını bunun dışında bir işlem olmayacağını belirtiler. 16 aydır aldığım cihazı toplamda 10 ay kullanamadım. Sony'nin Türkiye'de bu kadar ayaklar altına düşürüldüğüne şahit olduk. Peşlerini bırakmayacağım.
Yorum Gönder