İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Herkesecicek.com Gününde Teslim Edemedi.

Ben böyle kötü bir işletme görmedim. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde eşime çiçek gönderdim. Sabah 9.30'da siparişi verdim, 11:00-17:00 saatleri arasında teslim edilecek dedi. Eşim 18:00'de işten çıkmasına rağmen ulaştıramadılar. İki üç kere WhatsApp destek bölümünden yazdı'' gün içerisinde teslim edilecek ''dediler. 17:00'den sonra malum şahıs yazdıklarıma cevap dahi vermedi. Müşteri hizmetlerine uzun uğraş sonucu bağlandım, iptal ettim siparişi. Utanmadan'' nasıl telafi edelim'' dediler. Gün bitti bir anlamı kalmadı neyin telafisi acaba? Demem şu ki; ben mağdur oldum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget