İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Para İadesi Yapmayacaklarmış

Türk Telekom Para İadesi Yapmayacaklarmış

Fizzy adlı bir uygulama bir reklam aracılığıyla onayımı alıp hesap oluşturmuş Türk Telekom numaram üzerinden 3 ay boyunca hiç kullanmadığım uygulama sebebiyle haftada 14 TL kesilerek yüksek faturalar aldım. Aradım para iadesi yapamayacaklarını söylediler. Bu durumdan şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget