Fizzy adlı bir uygulama bir reklam aracılığıyla onayımı alıp hesap oluşturmuş Türk Telekom numaram üzerinden 3 ay boyunca hiç kullanmadığım uygulama sebebiyle haftada 14 TL kesilerek yüksek faturalar aldım. Aradım para iadesi yapamayacaklarını söylediler. Bu durumdan şikayetçiyim.
Yorum Gönder