A101 Kaşar Peynirin İçinden Saç Çıktı. Bu ne pisliktir böyle? Kaşar peynirin ambalajı içinde saç var. Dışındadır diye tırnakla dokundum. Fakat saç ambalajın içinde. Bu nasıl bir şey? Sizi Gıda ve Tarım Bakanlığına şikayet edeceğim. Tiny 06:01:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: A101 Şikayetler
Yorum Gönder