Haftanın 6 günü çalışan bir kişiyim ve evime net bağlatmak istediğim için TT ile iletişime geçtim. Başvuru esnasında çalıştığımı, bu nedenle mesai saatleri dışında kurulum için gelip gelemeyeceklerini sorguladım. Akşam normal iş saatleri bitiminden itibaren çalışmadıklarını belirttiler. 18.00 de işten çıkıp en iyi ihtimaller 1-1.5 saatte evine ulaşan ve tek yaşayan insanların başvuruları için nasıl yol izleniyor. Ben sırf bu nedenle iş yerimden 1 saat zor izin aldım ve sabah 08.30 - 13.30 aralığı için verdikleri randevu için 10.30'a kadar bekledim ve iş yerimde sorun olduğu için daha fazla bekleyemedim, evden çıkmak durumunda kaldım. Randevu tarihinden önce defalarca müşteri hizmetlerini arayıp, durumumu izah ederek sabah en erken saatte (mümkünse 08:30 da) gelinmesi talep ettim. Fakat hiçbir şekilde isteğim önemsenmedi ve internetim hala yok. Bu durumu nasıl çözeceksiniz Türk Telekom?
Yorum Gönder