İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Hummel Eşofman Takımının Altı 2 Kere Giymemle Tüylendi.

Eşofman takımının altı 2 kere giymemle tüylendi. Geri getirdim ve bu üründe 2 kişi daha getirdi dendi ve aynı üründen başka yok ve aynısını da getirtemeyiz, artık böyle bir hizmetimiz yok, başka şehirlerden alabilirsiniz dedi çalışan. Şehir dışına çıkmıyorum dedim, o zaman başka bir şey alın dedi. S beden kalmadığı için ve eşofman üstüme uyan olmadı. Burada bütün bedenler L olsa da yine başka ürün mü almak zorunda kalacağız dedim, evet diye kaba bir tavırla karşılaştım. Müşteri memnuniyeti diye hiçbir şey yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget