Eşofman takımının altı 2 kere giymemle tüylendi. Geri getirdim ve bu üründe 2 kişi daha getirdi dendi ve aynı üründen başka yok ve aynısını da getirtemeyiz, artık böyle bir hizmetimiz yok, başka şehirlerden alabilirsiniz dedi çalışan. Şehir dışına çıkmıyorum dedim, o zaman başka bir şey alın dedi. S beden kalmadığı için ve eşofman üstüme uyan olmadı. Burada bütün bedenler L olsa da yine başka ürün mü almak zorunda kalacağız dedim, evet diye kaba bir tavırla karşılaştım. Müşteri memnuniyeti diye hiçbir şey yok.
Yorum Gönder