İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Noterler Birliği Noterdeki Müdürün Üslubu Hoş Değildi.

01.03.2017 saat 10.00 gibi babam ile bir işlem yapmak için 2. notere gittik. Babamın kimliği eski olduğundan resimden babamı tanımadığını söyledi. Yalnız babam 65 yaşında birçok rahatsızlığı var ve yetkili öyle bir konuştu ki azarlar şekilde. Zaten konuşması anlaşılmıyordu hızlı hızlı. Müdahale ettim, babamla düzgün konuşun diye. Bu sefer bana da aynı üslupla konuşmaya başladı. Bu gibi devlet kurumlarında çalışan ve yetkililerin üsluplarına dikkat etmelerini talep ediyoruz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget