İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Hızım Sürekli 2 Mbps.

Türk Telekom fiber internet kullanıcısıyım fakat kullandığımdan beri bırak fiberi ADSL kullanım daha iyi hızda olurdu internetim. Hızım sürekli 2 Mbps de normalde 24 Mbps üstü olması gerekirken. Bırakın bir video açmayı Facebook'a bile zor giriyor. Ocak ayından beri yüzü aşkın şikayette bulundum fakat bir Allah kulu yardımcı olmadı servis gelmedi. Kimse sorunun ne olduğunu bile söylemez düşünün Ankara bir de hani Mardin de muş'ta oturmuyorum ve hala hizmet bekliyorum ama kimsenin yardımcı olduğu yok. Müşteri hizmetlerini aramaktan bıktım bir de bina ile sözleşme yapmış müteahhit hat gelsin diye binada ne t*** ne de v**** kullanmak yasak düpedüz Türk Telekom'a mahkumsun böyle bir saçma sistem olmaz. En iyi t*** zamanında başka bir zaman kullanmıştım çok iyi idi bir gün sonra servis gelir işini hallederdi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget