2 gün önce gelen mesajda "3 gün içinde ödemezseniz hattınız aramaya kapanacaktır" diyordu. Bugün yani 5 Mart pazar günü henüz 3 gün olmamışken 2. Günde faturayı ödemeye çalıştığımda hattın zaten aramaya kapanmış olduğunu fark ettim faturayı ödemek için 1 saat 20 dakika boyunca uğraştım sonunda başardım ama bilin bakalım ne oldu. Tabi ki de hattım açılmadı. Nasıl açtıracağımı öğrenmek için çağrı merkezini aradığımdaysa hattınız aramaya kısıtlanmıştır şeklinde bir cevap aldım. Ne müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorum ne başka bir yere. Daha önce de paketi aşmamama rağmen gece kullandığım interneti gündüze saydıkları için paket aşım ücreti ödetmişlerdi. Para üstüne sakız vermeye çalışan mahalle bakkalından farksız olan bu şirketle (!) ilişiğimi kesmeme ramak kaldı.
Yorum Gönder