TTNET korkarak maalesef aldığım internet bağlantısı 3-5 dk.da bir kopuyor. 4440375'i aradığımda modem kaynaklı olduğu söylendi. Modem firmasının telefonu verildi ama sanırım telefon faturasından komisyon alınıyor çünkü şunun için şunu bunun için bunu tuşlayın dedikten sonra dakikalarca beklesem bile kimse telefona cevap vermiyor. Biri bana cevap verecek mi? Yoksa modemin garantisinin bitme süresi mi bekleniyor?
Yorum Gönder