3 aydır yeni taşındığımız merkezi muhitteki binaya altyapı gelecek diye bekliyorum. Altyapı eninde sonunda geldi, apartman kutusuna kadar ismim etiketlenmiş olan kabloyu getirip kutudan sarkıtıp gitmişler. Nakil işlemlerim tamamlanalı 1 haftayı geçti. Şimdi de 1 haftadır o kabloyu alıp kutuya bağlantı yapmalarını bekliyorum. 10 dakikalık iş için hiçbir şekilde irtibat kurmadan gelip kaçmışlar. Daha ne kadar bekleyeceğim bu 10 dakikalık iş için?
Yorum Gönder